2020. április 29., szerda

Vers

REMÉNYSÉGEM

Én nem tudom, kinek mit jelentesz,
nekem nyugvó pontot a próbában.
A viharban mindig menedéket,
csillagot a sötét éjszakában.

Én nem tudom, ki hogyan lát Téged,
nekem a lét vagy és az életem.
Vad éjszakák, sötét rejtekében,
Nem látom a kezed, csak érezem.

Szegény volnék, ha nem tudnám, hogy vagy,
hogy kezedben van ez a nagy világ.
Mindenkié vagy, ìgy az enyém is:
a lelkemen nem úr senki más.

Mert az ember nem akárki-senki,
aki csak jött és elmegy céltalan.
Egy épület is úgy van, ha épitik,
pedig nincsen lelke, csak célja van!

Fenséges, szép méltóságos érzés
fiadnak lenni, Élő Istenem.
Megújulni mindennap Tebenned:
ezt nem foghatja fel az értelem!

Nincs olyan szó, mivel leirhatnám
a nagyságod csodálatos voltát:
nincsen oly szìv, melyy méltó lehetne
épiteni számodra egy oltárt.

Nincsen neve annak az érzésnek,
ami Hozzád köt, mert nem is lehet.
De élteti lelkem a boldog reménység,
hogy találkozni fogok majd Veled!



"Várva vártam az Ur at, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat. Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára állította lábamat, biztossá tette lépteimet."
Zsoltárok 40:2‭-‬3

Nincsenek megjegyzések: