2023. augusztus 16., szerda

Együtt töltött idő

 ... Mindennapot sajnos nem tudok úgy kihasználni, ahogy kellene, de szeretnèk mindennap időt tölteni mindegyik csemetémmel ... Flóra alap helyzetben van most még, hisz sok közelséget + beszélgetést + figyelmet kap azzal, hogy rengetegszer szopizik, hogy vele alszom, hogy én öltöztetem, fürdetem ... Ferikére pedig igyekszem mindennap külön figyelni pl. együtt homokozunk, együtt főzünk, játszó sarokban ülünk, építünk, könyvet nézünk, krétázunk, együtt megyünk játszóterezni (ilyenkor vele játszom/ nevettetem, nem a padról nézem, nem más anyukákkal beszélgetek), együtt festünk vagy rajzolunk, kirakózunk, sétálunk, vízért megyünk, trambulinozunk, bevásárolunk vagy bármi más hasonló ... Volt, hogy addig anyu vigyázott Flórára vagy a férjem... És annyira sokat tesz ez a vele töltött idő a kapcsolatunknak ... Olyan boldog ilyenkor... Annyira együttműködő ... Annyira szeretetteljes... És ez engem is roppant feltölt... És ha este én tudom altatni, annyira ölel és olyan sok puszit ad ... Olyan jó, hogy nem távolodtunk el ... Annyi gyereket szolgáltam, szerettem, szórakoztattam, élményeket nyújtottam, pénzt költöttem rájuk ... És igen, most az én gyermekeimnek ugyanezt nyújthatom ❤️... 








Nincsenek megjegyzések: