2023. augusztus 10., csütörtök

❤️

 Amikor nehéz éjszaka van mögöttem, de tényleg nehéz... Nem is tudom, ha 3 órát összesen aludtam estétől ... Aztán jön a reggel és két apró csoda várja, hogy szeressem, szolgáljam ki, legyek mellettük, értsem meg, türelmesen javítsam ki, sok-sok mosolyt varázsoljak az arcukra, játszak velük, gondoskodjak róluk...  Közben azt érzem még felkelni sincs energiám 🙊... Aztán van egy odaadó férj, aki átvesz mindent, reggelit készít, gyereket gondoz, házat összeszed, kávét készít elő és minden kedvességet ❤️ ... Persze ez nekem is lüktetést ad, csak nézek ki magamból, hogy minden rendben körülöttem, hogy mennyire kiváltságos vagyok, hogy milyen csodás családom van, hogy milyen jó, hogy egy új napnak indulhatunk neki mi együtt ❤️... És sok reggelünket színezi ki ilyen módon is a férjem 🙏😍...

Nincsenek megjegyzések: