2020. augusztus 31., hétfő

Jövő?

 Minden ember más szemmel látja a világot, én is :-). Sőt, ha újabb ismeretek birtokába jutok, változhat a jelenlegi véleményem, de most nem látom rózsásnak a jövőt. A koronavírusos ügynek van alapja, de egész biztosan èrdekesebb dolgok vannak a háta mögött, amit itt felénk nem is nagyon takarnak. Joggal veszítik el az emberek a bizalmukat a vezetőség felé. Az egésznek láthatólag van egy célja és kimenetele, na ez ami igazán érdekes a számomra. Több mindent olvastam, több helyről... Bármelyik a cél a vezetőségtől, hát őszinte részvétem... Nem folyok bele a politikába... Nem rettegek! Nem hiszem el a riogatásokat! Nem esek egyik végletbe sem! Engem az bátorít, hogy van egy hatalmas Istenem, aki kézen fogva jár velem. Benne bízok a jövőre nézve is, bármi legyen :-)! Nekem ez ad biztonságot, az emberi megoldások és lehetőségek számomra semmi bátorságot nem nyújtanak!

... Amíg tehetjük, örülünk a jelennek és élvezzük 💗...


Nincsenek megjegyzések: