2020. augusztus 7., péntek

Döntès kérdése?!

 Mindennapban vannak elrejtve apró örömök, az èn feladatom, hogy gyönyörű emlèkeket szőjek belőlük... és igen, sìrhatok azért, mert a rózsának van tüskéje, vagy örülhetek a gyönyörű virágjának. Mindenki annyi örömöt talál az életben, amennyit hajlandó benne észrevenni. Ma a boldogság mellett döntöttem :-)! Nem nyitok másnak ajtót ;-)!

Tanulságos történet a számomra :-): 

"Reggel rögtön magával ragadott a napi teendők tömkelege. Olyan sok dolgom volt, hogy nem jutott időm imádkozni se rendesen. A problémák maguk alá temettek és minden egyes feladat egyre nehezebb lett... „Miért nem segít Isten?” – kérdeztem magamban.
Ő pedig válaszolt: „Mert nem kérted.” 
Örömöt és szépséget akartam látni, de csak szürkeség és sivárság vett körül. Azt akartam tudni, Isten miért nem mutatja meg az élet örömteli oldalát!
Erre Ő ezt válaszolta: „Mert nem keresed.”
Ezután Isten jelenlétébe próbáltam kerülni, minden kulcsomat kipróbáltam, hogy felnyissam a zárat...
Ekkor Isten gyengéden és szeretetteljes szavakkal így szólt: „Nem kopogtál.” 
A legnehezebb periódusok gyakran a legszebb pillanatokhoz vezetnek..."

Nincsenek megjegyzések: