2012. március 30., péntek

Valódi szeretet

"Figyeltem, ahogy ma reggel felkeltél, és reméltem, hogy beszélni fogsz hozzám, megkérdezed a véleményem vagy megköszönöd azt a jót, ami tegnap történt veled. De észrevettem, hogy nagyon elfoglalt voltál . . . Egész nap türelmesen néztelek, láttam, hogy neked sok fontosabb dolog van annál, mintsem időt szakíts rám . . . Estig programod volt, aztán túl fáradtnak látszottál és elaludtál. Talán fel sem tudod fogni, hogy én mindig ott vagyok melletted. Türelmesebb vagyok, mint gondolnád! Nagyon szeretlek téged, és mindennap várok rád! Nos, te ismét felkelsz, és én újra várni fogok rád a szeretetemmel. Remélem, hogy ma szánsz rám egy kis időt.
Szeretettel ISTEN"

"Örök szeretettel szerettelek, azért vontalak magamhoz hűségesen."
Jeremiás 31:3

Nincsenek megjegyzések: