2010. január 4., hétfő

Az első, ebben az évben...



Szilveszter éjjel

Már rég nem írtam. Van röpke (pár) szabad percem, gondoltam írok néhány mondatot. Az ünnepek, olyan ünnepesen teltek + rengeteg program. Az ünnepek egy nagy részét, jó pár fiatallal töltöttem együtt, Karácsonykor egész reggelig jártuk a helységünket és köszöntöttük az ismerőseink, szilveszterben egész éjjel/reggelig együtt játszottunk és beszélgettünk. Csodás élményeink maradnak, szerintem mindenki szuperül érezte magát, rengeteg nevetéssel tetőzve, jaah és ez nem az alkoholnak köszönhetően, (alkoholos)ital nélkül is nagyszerűen elvagyunk:) Tehát az utóbbi időben volt jó néhány közös programunk, volt egy szánkózás is megszervezve, még karácsony előtt, erről én lemaradtam, mert elég rosszul voltam, nehezen lábaltam ki a betegségből. A családdal is készültünk és ünnepeltünk, talán ha lesz időm, majd bővebben is írok. Pörög az élet, és a kemény valóság, pedig azt tükrözi, hogy lazításra idő nincs, mert január 22től kezdődnek a vizsgák.
És íme néhány fénykép, nem sok készült, de több, mint a semmi :)
Szívből kívánok minden ide kukkantónak/olvasónak és családjának örömökben gazdag, sikeres és Istentől megáldott 2010es évet!

2 megjegyzés:

AndiLeila írta...

Örülök hogy jól érezted magad!
BÚÉK Neked is!!

Niki írta...

nagyon boldog új évet!