2010. január 12., kedd

20 év

Gondolom pár év múlva (ha még élek), jó érzés lesz vissza tekinteni a 20. szülinapomra, ezért néhány dolgot leírok. Szóval lassan (vagy hihetetlen gyorsasággal?!) betöltöttem a 20. élet évemet :).
Annyi minden történt már velem, olyan jó (volt) vissza tekinteni egy-egy pillanatra, oly sok hihetetlenül kellemes, bizsergetően gyönyörű és váratlan, de szuper élmény büszke tulajdonosa vagyok. Persze voltak kimondhatatlanul fájdalmas, nagyon kínos, csalódással teli perceim is, de így kerek az életem.
És azok a személyek, akik mellettem vannak... Nem tudom elmondani, milyen sokat jelentenek nekem, hiába is próbálkozom. Vannak, akik pici-pici korom óta mellettem vannak, de akadnak olyanok is, akik pár éve/egy ideje gazdagítják az életem, ők mind igazi kincsek, és soha nem szeretném elveszíteni őket, ők az én családom és baráti köröm stb.
Annyira jó érzés volt látni mennyien gondolnak rám, és milyen nagy szeretettel.
Minden csodás volt :). A szívem melengette minden, nagyon jó volt:
  • egész éjjel alig aludni
  • nagyon kora reggeli telefon hívásra ébredni
  • nem vissza aludni a sorba érkező üzenetekért
  • a telefonom betenni tölteni, és folyamatosan rohangálni hozzá
  • tészta készítésbe besegíteni
  • többször átöltözni
  • mosolygós/vicces arcokat fürkészni
  • a jövőről beszélni
  • izgulni
  • csodás -kapott- videókat, képeslapokat, versikéket nézni/olvasni
  • megérteni dolgokat :)
  • házit írni/tanulni, számtalan megszakítással
  • zavartan forogni, mutatva, hogy izgulás nincs
  • szülinap előtt és után is köszöntéseket fogadni
  • most hulla fáradtan írogatni
  • és így sorolhatnám tovább...
... mégis jó egy évben- egy szülinap :)
Csodás nappá tették a születésnapomat, pedig nem számítottam rá.
Tudom, hogy mindent, az egész életemet és mindenkit Istennek köszönhetek. Ő az, aki vezet, felemel, bátorít, vigasztal, tanít, elvesz, megajándékoz stb. Ő a mindenem, mindennél és mindenkinél jobban szeretem.
u.i. Tudom, hogy nem csak a 20 éveseké a világ :)

4 megjegyzés:

koalány írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked! :)

Enikő írta...

Köszi szépen, koalány :)

AndiLeila írta...

Isten éltessen nagyon sokáig!

Enikő írta...

Andi, köszönöm :)!