2021. július 15., csütörtök

Pillanatok csodái

 Nem csak egy anya vagyok, aki jelenleg otthon ül. Nem!

Anya vagyok, aki egy èletèrt felelős. Anya, aki egy törèkeny lènynek a világot mutatja be. Egy piciny embernek, aki még szinte csak nehézségekkel küzd... aki semmit nem tud az életről... aki máshonnan nem kapja meg a szeretetet, gondoskodást, kedvességet, bátorìtást, türelmet, vigasztalást, mosolyt, ölelèseket... Megijeszt a gondolat, hogy minden eddiginél nagyobb feladat van rám bízva. Ha véget érne az élete, mennyi pozitív dolgot kapott az eddigi élete során? Mit vinne magával? Mit jelentene neki a földi élet? Kölcsön kaptam egy gyermeket Istentől, ki tudja meddig... Minden pillanatot ki akarok használni! A legjobbat akarom neki nyújtani, hisz ha csak engem lát a világból, akkor csak én szolgálhatom őt... és bármit kihagyok azt más valaki jelenleg nem pótolhatja, hanem űr és csalódás marad helyébe.

Tehát, még én is emlékeztetem magam arra, hogy milyen értékes a mai napom, még ha nem is mozdultam ki itthonról, de legalább 15-ször kedvesen ringattam álomba egy csecsemőt, hisz alig tudott aludni, millió kicsi vigasztaló puszit adtam, simogattam, kiszolgáltam, kedveskedtem neki, engedtem hogy hozzám bújjon, megnyugtattam... Ezeket a tetteket senki nem pipálja ki nekem, de egy épp élete kezdetén álló lènynek, ma a világot jelentette 💗. Csodás az anyaság, számomra kiváltság, hogy átélhetem 💗💗💗.

... alszik a karjaimban, nem tudom letenni, csak nézem őt, csorognak a könnyeim... annyira szeretem 💗!!!

Nincsenek megjegyzések: