2021. április 15., csütörtök

3 éve

 2018 április 13 - volt az a nap, amely örökre változást hozott a számunkra💗. Ezen az estén eljött hozzám, és elmondtam a válaszom neki, miszerint a kezdeményezésére/kapcsolatunkra igen az èn válaszom is. Nem tudom meddig volt azon az estén nálunk, de a fenomenális érzés, amit akkor éltünk át ("...hogy igen, ő a társam mától, ...hogy milyen csodálatos, ...hogy ez felfoghatatlan, ...hogy a legboldogabb vagyok a bolygón...") még kitörölhetetlenül él bennem.

2019 április 13 - volt az a nap, amikor eljegyeztük egymást. Olyan csodálat, mély szeretet, büszkeség, közelség... volt akkor is köztünk, hogy bármikor szívesen gondolok vissza... A legboldogabb menyasszony lettem azon a napon 💗.

2021 április 13 - még mindig egy tűzforró, szenvedélyes, égő szeretetről szóló kapcsolatban èlhetek, amelyet tökéletes gyönyör jellemez, csakis azért mert Istentől származik 💗.  Nem hittem, hogy az egység ilyen magas foka létezik a világon... nem hittem, hogy ilyen felfoghatatlan örömöket rejtő kapcsolatot èlhetek át... nem hittem, hogy a szeretet és tökéletesség kifejezhetetlen, titokzatos voltát megtapasztalhatom... nem hittem 3 éve azt sem, hogy èvek múlva is mámoros leszek a szerelmétől. De számomra valósággá vált 💗! Hiszek a csodákban✨!!! ...és mivel ekkora èrtèkkel rendelkezem, ott a félelem is bennem, hisz annyira törékeny az élet, nehogy elveszìtsük egymást ... Istenre bízom újra a kapcsolatunk 💗!

Szìvből kitörő üzenet neki💗

Nincsenek megjegyzések: