2021. március 16., kedd

Èjszakák

 Érdemes néhány sorban említést tegyek az éjszakáimról, érdekes lesz pár hónap múlva erre emlékezni :-)!

Soha nem voltam valami nagy alvó, de mostanság aztán igazán mozgalmasak az éjszakák. Már este úgy fekszem le, hogy vajon hánykor fogok kelni? Volt már 1 órától kezdve minden időpontban történő ébredésem (ma 3 után keltem). Ilyenkor éberen kelek, hosszú órákat vagyok fenn (olvasok, gondolkozok, összeírok dolgokat, leckèket tervezek, telefonozok, volt hogy papìrmunkáztam is ...). Aztán reggel felé: vicces videókat nézve (hisz oda nem kell hang), legtöbbször mèg 1-2 órát alszom :-)! Igen, már lázadtam e a helyzetem ellen 😂, már idegeskedtem is, voltam beletörődő is ... Próbáltam praktikákat is: levendula, méz, evés-ivás, masszázs és hasonlók, nagy változást eddig még nem tapasztaltam :-)! Megközelítőleg 2-3 hónap és biztosan változni fog a helyzet egy csöppség mellett 💗... Visszasírom még a jól kipihent ébredéseket :-)!

Egy meglepetés emléke :-)

Nincsenek megjegyzések: