2020. június 10., szerda

Bátorìtò

Reggel, szokásos módon a Bibliáért nyúltam ès olvastam belőle egy rèszletet. Egyik igevers a szìvembe ívódott, olyan kimondhatatlanul jó volt olvasni:

"Velük együtt fogok lakni, és közöttük járok, Istenük leszek, ők pedig nèpemmè lesznek...
magamhoz fogadlak titeket...
Èdesapátok leszek ti pedig fiaim és lányaim lesztek..."
 2Kor. 6:16-18

Reggel nem is tudtam milyen nagy szükségem lesz erre. Közben kiderült igazságtalan döntès miatt hátrányba kerültem a munkahelyemen. Annyira tudott volna dühíteni a dolog, sőt az igazságszolgáltatás vágya is elkapott...
De eszembe jutott a mai üzenete Istennek, ès tudtam Ő kèzben tartja a dolgokat, tudja mi történik... Az élő Isten azt mondta nekem, hogy: "Veled lakok, így számíthatsz Rám,
az én kincsem, a tieid is, ne aggódj a munkahelyedèrt, sokkal nagyobb dolgokat is elintèzek ennèl ... 
Magamhoz szorìtalak... Nem vagyok távolság tartó veled szemben... Itt vagyok teljesen neked...
Apaként vèdelek ès gondoskodok rólad"
Engedem, hogy ez a gondolat nőjön bennem, ez a bizalom Isten felè... Nem pedig a harag ès düh :-)!
...  és máris könnyebb💓!

Nincsenek megjegyzések: