2015. január 12., hétfő

Mától minden más :D . . .

Az életem egy könyvhöz hasonlít, amely több fejezetet rejt, némelyik szomorúbb, sok-sok boldog, és néhány nagyon izgalmas fejezetet tartalmaz már. Most újra lapoznom kell, hogy megtudhassam mit tartogat a következő rész . . . Egy új kezdet, egy új élet, csukott ajtók és nyitott ablakok előtt . . . De nem egyedül, hanem Vele, és nem számít mit kell adjak Érte, csakhogy a célját velem elérje :)!

 Virágot kértem Istentől; Egész kertet adott Nekem. 
Fát kértem Istentől; Egész erdőt adott Nekem. 
Folyót kértem Istentől; Óceánt adott Nekem. 
Barátot kértem Istentől; 
És Ő SAJÁT magát adta nekem!

"Ezt mondom az ÚRnak: Te vagy az én Uram, rajtad kívül nincs, ami jó nekem. URam, te vagy osztályrészem és poharam, te tartod kezedben sorsomat."
Zsoltárok 16:2.5

Nincsenek megjegyzések: