2011. augusztus 23., kedd

Döntések


„Akármilyen utat is választasz magadnak, mindig lesznek, akik azt fogják mondani, tévedsz. Mindig lesznek olyan nehézségek, hogy azt fogod hinni, talán csakugyan a kritikusoknak van igazuk. Az út kiválasztása és követése a végsőkig mindig nagy bátorságot kíván. ”

Életünk során oly sok döntést kell meghozzunk, néha óránként vagy még gyakrabban kell döntenünk (mit egyek, mit vegyek fel, mit csináljak meg először, mit vásároljak, mit válaszoljak x kérdésre stb.). Vannak olyan döntések, amelyek egyszerűek, és vannak olyanok is, amelyek az életünk további napjaira is kihatással vannak. A napokban ezeken gondolkoztam, hisz én sokszor nem szeretek dönteni, pontosabban nem szeretem a döntés felelősségét, ezért is nagyon nagy öröm nekem, hogy én Jézus Krisztussal hozhatom meg életem döntéseit, ő segít/ mutatja, hogy döntsek. Így nem kell féljek, és Ő az ilyen döntésekért felelősséget is vállal, kell ennél több??? Életem kisebb és nagyobb döntéseit VELE akarom meghozni :).

"Bölccsé teszlek, és megtanítalak, melyik úton kell járnod. Tanácsot adok, rajtad lesz a szemem." Zsoltárok 32:8

Nincsenek megjegyzések: